Extraño 2010 estándar mak llave - Projek mak jan - 3

Projek mak jan - 3 - Extraño 2010 estándar mak llave

Projek mak jan - 3 1

Sebelum nie saya ada belajar dengan kawan mak mertua saya kira org dulu2 ladalam resepinya kena guna ragi yang diperap dengan nasi untuk dijadikan tapai nasikalau nak guna tapai pulut pun bolehtujuan letak ragi untuk mendapatkan hasil apam yang lembutarwah mak pun buat letak ragitapi kan ramai blogger masakan yang buat apam nie tak.

Projek mak jan - 3 2

Selamat tengah harimenu ape makan tengah hari nie hari nie saya buat ikan bakar yang di bakar atas kuali leper jetak de arang2 lagipun tak pandai lah nak hidupkan bara apiwalau macam mana pun tetap sedap walau di masak atas dapur gassebab saya lapik dengan daun pisang.

Projek mak jan - 3 3

Jom chat dengan aishah bujang nahu amp qya 18 januari 2017 jan 18 2017 jom chat minggu ini menampilkan aishah bujang nahu amp qya yang akan.

Projek mak jan - 3 4

Bulan ini anakanak mtnp akan menghadapi ujian lisan berasaskan sekolah ulbs bagi bahasa melayu bahasa inggeris dan bahasa arab cikgu ingin berkongsi tiptip untuk semua calon yang akan menduduki ulbs bagi bahasa melayu.

Projek mak jan - 3 5

Blog ini ditujukan khas kepada pelajarpelajar yang mengambil prinsip perakaunan tingkatan 4 dan 5 sebagai rujukan khususnya pelajarpelajar sekolah sultan alam shah putrajaya.

Projek mak jan - 3 6

Siapa pernah rasa burit amoi hiiiiinyaman bah aku sekali tu ada jugak kenal sorang budak kerja insurans biasa lerr dia nak bagi laris insuran kena buat miang sikit.

Projek mak jan - 3 7

Homestay adam akif di jitra kedah untuk disewa jenis rumah semi d setingkat 3 bilik tidur dan 2 bilik air.